!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> regartner.blogg.se -

sommaren är slut?

Imorgon eller på tisdag börjar det flesta skolor igen och höst terminen dra igång igen. Känns lite trist för min egen del då jag knappt vart ledig två veckor..  och jobbade dem där tre veckor då det var fantastsik medelhavs väder här i sverige. Jag fick iallafall en veckas sol  på karpathos och någon helg med fantastiskt väder :) Dock skulle det vara skönt med att få ha 10 veckor sommarlov. Jag minns när man nästan längtade till att sommarlover skulle börja igen. Jag hoppas att värmen kan komma tillbaka en liten vända till igen så även jag kan få njuta lite av sol och värme i sverige, lata dagar och att vara ledig. Dock har ju jag lite skola men ändå..
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback