!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> regartner.blogg.se -

Skolor i Österuopa

 
livet rullar på, snart färdig med biologi 2 samt kemi2 så nästa period blir det fysik 2 samt matte 4 fun! Vilket gör att jag börjar närma mig behörighet s jag har börjat drömma mig bort därför ocks börjat kolla in skolor i europa så om  någon läser detta som ska söka också får gärna kommentera   varför du kommer söka just till den skola du ska söka och varför de läkarprogrammet är bättre C: I min lista står  polen, med gdansk och Wroclaw samt prag med Charles Univesity och Riga stradins University. KOm gärna med kommentar ni som är i samma tankegång som jag ♥   Självklart ska jag försöka några gånger i  sverige först  snart dags för plugg till Högskole provet, är snart endast i månad kvar.. hjälp.. hoppas på det bäst för min del vissa dagar vågar jag tro att jag kommer att lklara det andra dagar inte, ska försöka tro lite mer ♥
 




Gdansk har bäst kontakt med Sverige och landstinget!

Svar: okej läste det, hmm svart val iallafall
Rebecca Gärtner

2014-02-27 // 02:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback