!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> regartner.blogg.se -

Ganska dåligt av mig

Man märker att livet är ointressant när man inte alls har något att skirva om.. inte riktigt men ni vet hur det är, livet rullar på, tiden är alldes för kort. Iallafall jag pluggar till undersköterska, samt Hjärnans biokemi på kvälls tid väldigt intressant) Fysiken är snart klar också. Nästa vecka är det Högskoleprovet, känns som det kommer gå bättre men inte alls så bra som jag skulle vilja att det kommer gå men jag har pluggat och pluggat för det så jag hoppas hoppas på att det ska bli bra. Men jag har redan planer på att söka Riga som ni vet.. men älskar ju sverige och mina vänner. Så håll era tummar för mig!
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback